sâmbătă, 25 februarie 2012

Club Make-up




Acest machiaj este pentru seara ,unde puteti incerca ceva mai indraznet.
Pasii au fost :
-crema de zi
- fond de ten L'Oreal Acord Parfait (acopera extrem de bine )
-primer ochi Elf
-trusa sprancene Oriflame , mai intai am conturat sprancele, dupa am adaugat ceara pt ele
-am aplicat fard deschis alb in coltul ochiului, dupa o linie orizontala sub sprancene
-a urmat inca o linie orizontala de fard crem deschis de la Oriflame ,
si dupa am continuat modelul cu fard Verde de la SLEEK , care mi s-a parut foarte pigmentat, foarte bun si rezistat foarte mult .
-apoi a urmat tusul negru de la Oriflame ,si rimelul de la Maybelline -Colossal
-pe buze, balsam de buze incolor, dupa ruj roz aprins de la Farmasi , dupa luciu de buze no name .
Sper sa va placa si va astept sugestiile !
Pupici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu