joi, 4 noiembrie 2010

Cum ne afecteaza modele slabe ?


Tocmai am terminat de citit un articol ,in care domnisoara autoare sustine sus si tare ca nu trebuie sa ne ghidam dupa aceste modele slabe !Vai vai ! Ca ceea ce se intampla este revoltator ...etc etc...A zis chiar ca o haina da bine pe un model slab , dar ca pe acel model slab nu vei vrea sa il vezi dezbracat. hey !stai putin !
Lucrurile nu stau chiar asa .Stiu ca exista cazuri in lumea larga ,unde fetele se infometeaza ca sa ajunga ca modelele ,insa aceasta este doar alegerea lor. Imi pare rau pentru ele,dar ele singure isi construiesc acest drum. Cei drept am vazut cateva modele slabe , insa nu vorbim despre modele , ci despre fetele normale. O fata normala nu este grasa. O fata normala este o fata slaba .Slaba nu inseamna anorexica , sau deprimant de slaba .NU !
Parerea mea este ca ,pe mine, numai o boala ar putea sa ma opreasca din a-mi tine in continuare stilul de viata sanatos, care ma ajuta sa traiesc sanatos, si pe desupra sa ma mentin in forma. Stil de viata sanatos ?ce inseamna ? Sport zilnic , si legume ,fructe , peste , pui , fara dulciuri . Asta te ajuta sa te mentii in forma .Nu este nevoie de nimic mai mult. Fetele care sunt foarteee slabe nu au o asa dieta .....ele aproape ca nu mananca nimic.Isi dimineaza portia de calorii pe zi ce trece pentru ca , numai asa se poate slabii in halul acela.
Cand slabesti mult, nici macar presupusa haina nu mai vine bine pe tine. Nici atat sa te mai dezbraci .Insa ganditi-va cate cazuri de obezitate sunt la noi in tara .Cate femei foarte grase exista .Deja Romania a trecut in primele topuri privind obezitatea. Ma gandeam eu ca vom fi si noi odata in priemel topuri din lume,dar nu ma gandeam totusi la podiumul obezitatii .
Sincer,cand esti mai slab ,te simnti si mai usor., iti faci munca la serviciu mai bine , ai mai mult chef de orice , s.a.m.d.
Ca sa exemplific am pus o poza cu un model. Vi se pare prea slaba ? Sincer mi se pare foarte OK . Munceste mult ca sa se intretina ,asta se vede . Insa modelul acesta nu este un model periculos de urmat de catre fete .Faptul ca ele trec mai departe de acest standard , si de la 50kg trec la 40, 30 kg, este numai alegerea lor, si ele vor fi singurele care vor suporta consecintele . In ziua de azi, consider ca avem resurse pentru a ne interesa ce ne face bine si ce nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu